Saturday, January 5, 2013

ALHAMDULILLAH...SELESAI SUDAH~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang...hanya Engkau Yang Maha Mengetahui dan Maha Mendengar...dan Engkau jualah Yang Maha Menetukan setiap perkara yang berlaku...sesungguhnya...aku amat bersyukur kepadaMu Ya Allah...Tuhan yang memrintah sekalian alam...dengan kuasaMu Yang Maha Agung itu...aku telah disatukan dengan insan pilihan hati...dengan sekali lafaz..."AKU TERIMA NIKAHNYA MADIHAH BINTI YAHAYA...DENGAN MAS KAHWINNYA RM195 TUNAI...."...tepat jam 11:50am, 20.12.2012 bertempat di Masjid Wakaf Bharu...maka terciptalah satu sejarah yang tak mungkin KAMI lupakan seumur hidup KAMI kecuali dgn kehendak Yang Maha Esa (nauzubillahiminzalikk..)...dengan 1 lafaz itu...aku telah sah menjadi milik tuan empunya diriku...SUAMIKU yg tercinta...AZMIL BIN AZIZAN.....syukur kepadaMu Ya Allah...=D
terima kasih yg tidak terhingga kepada MAMA yg xpernah mengaku kalah dalam membuat persiapan utk "menyerahkan" puteri kesayangan kpd bakal menantu yg dikasihi...walaupun aku tahu itu terlalu berat dan perit utk mama...tapi mama terpaksa lalui jua utk menyempurnakan hidup sang puteri kesayangan hatinya...tq sO much mama..."AH XKAN LUPAKAN MAMA"...inshaa Allah...air matamu itu akan menjadi kekuatan kpdku...dan amat berharga buat diriku ini mama...sesungguhnya dalam kesedihan itu...ada sejuta kegembiraan di hatimu...sesungguhnya...itulah impianmu sebagai seOrang ibu...yang telah lama kau impikan...ingin melihat puteri kesayangan melangkah manis ke jinjang pelamin...Alhamdulillah...=')..
jutaan terima kasih jgk aku ucapkan kepada bOth of my sis...kak ena n kak biey...tq sO much kak ena utk decOratiOn barang2 hantaran yg mmg cantik dan tak terkata bila melihatnye...sungguh indah d pandangan...sehinggakan aku sayang sgt utk membuka decOratiOn itu...rasa mcm nak simpan brg2 tu smua dlm bentuk yg d gubah je...=D...prOud tO be ur sis...tq kak biey cOz byk suppOrt me mentally n physically dlm membuat persiapan majlis tu...thanks a lOt to my sis niniey cOz walaupun xdpt mensumbangkan tenaga utk my wedding...tapi kasik spOnsor dlm bntuk $$$$...hehehe...nak lagi blh??? tq sO much dik...=)...tak lupa utk yaya n anih...tq cOz sudi luangkan masa utk balik k mjlis k.ah walaupun bz utk test dan exam...cian anih...sampai subuh hari 20hb...mlm tu trus nek bas blik perlis plak...sbb ade test lagi...yaya pn sama...bru blik k kl..da kn blik smula sbb nak jg lala kt spital...tq...tq...tq sO much...
tO my sis lala...a.k.a laila najihah...tq byk2 sbb sudi tlg k.ah smp demam n kena check in kat HKB semalaman sbb berusaha gigih utk ur belOved sis wedding...sayang lala...muahhhhh...n mmg xley lupa!!! jasa my WALI...MUHD FAIZ BIN YAHAYA...wOhohohohoho....xdOp die...xkawen la aku!!! tq sO much abe!!! muah...muah..muah...ade lagi...my AJK yg setia...ama...akis n ajai...tq adk2ku...semangat sungguh dieOrg membantu my mOm n my sis utk buat persiapan...p pasang banner n signage dlm ujan...tgh2 mlm...thanks a lOT to all of u!!!! I LOVE U ALL SO MUCH!!!
nOt fOrget to keluarga mertua...thanks a lOt...cOz bersusah payah mai k klate utk meraikan menantukan perempuan tunggal dlm fmily...n sudi menerima diri ini seadanye...Alhamdulillah...=D
last but nOt least...thanks a lOt n tq sO much kpd sahabat2ku yg setia bersamaku...dari aku berstatus CIK...sampailah aku berstatus PUAN...sggup amek cuti pnjang semata2 utk meraikanku...Alhamdulillah...mmg tak tercari sahabat seperti kalian...u ols spOtim sgt smpai sggup berhujan ikt aku p pOsing outdOor...n tq 4 deddy che rOse 4 da apartment!!! =)...tq sO much MY LABU, SAPUK, EZZAH, CHE ROSE n QABIEY...jasa kalian akanku kenang selagi jasad dikandung badan...inshaa Allah...thanks a lOt jugak utk MY LABU, SAPUK n EZZAH utk rOmbongan kalian ke parit buntar!!! sungguh terharu aku d buatnye...utk che rOse n qabiey...besnye kalu kOrg blh jOin ktOrg p mamam pecal lele...hik3...bessssssssssss!!!! hehehehehehe...
da pnjang da ak melalut...cOnclusiOnnye...THANKS A LOT n TAK TERHINGGA kepada semua yg terlibat n membantu aku secara langsung dan tidak langsung utk  mjlis perkahwinanku 20.12.2012 & 29.12.2012...semOga Allah memberkati kalian dan semOga kalian cepat bertemu jOdoh...amin...cau~





No comments:

Post a Comment

cOretan utk aku,,,