Monday, July 23, 2012

salam ramadhan~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang...
Dah lame bebenOr ak stOp...byk benda yg berlaku dlm satu lingkungan masa yg sengkat...


(1) genap sebulan aku di sini...aku dapat balik kL jmpa fmly...yeay!!!
(2) family K.A.M.I bertemu mata n penetapan tarikh keramat...alhamdulillah
(3) p kursus pra perkahwinan...errrrrrrkkkkkkkkkkkkkk!!!!
(4) ape lagi eh??? haaaaaaa...brukband telah tak sengaja d bawa pulang k UTP, perak menaiki cik puteh...
(5) sesampinye brukband ke sabah setelah berenang merentasi laut ape eh?? china selatan kalu tak silap aku...dah pulakkkkk...kena bar!!! atOyai...
(6) elOk2 ak p bayar setel jelas langsai sume utang brukband nih...tetiba lak my lappy nak say "gudbye" plak...mmg patOt pn dia say "gudbye"...tapi xsesuai ngn masa lgi la sayang...ce try bertahan dulu sbulan 2 lgi...plissssssssssssssssss...uhuk....
(7) weekend keseOrangan menyambut ramadhan yg mulia...tapi tak terasa lgi kehangatannye sebab...sebab...sebab aku periOd!!!! hadOi...time2 cmni plak die nak mai...takdan2...
(8) ohyeah!!! lappy dah ok dgn bantuan cd windOws drpd adik juruteknik it...tq...hik3
(9) ape lgi eh??? oh ya...aku makin bOolat!!! siyes!!! makan xley brenti...lapar je memanjang...OMG!!!
(10) ape lagi eh??? oh ye...bakal pak mertua yg pilih cincin...cOmey...nice...pandai die pilih...bahagia je rs...dieOrg appreciate aku utk jd satu2nye menantu pOmpuan dlm fmly tuh...Alhamdulillah...i'Allah xkan ku persiakan kegembiraan mereka utk menyambut aku menjadi salah seOrang drpd keluarga mereka...amin....


hOoooohhhhhh...nak lagi???dah byk dah tuh...10 dah aku kasik...ade lagi nih yg tercicir aku rasa...tapi xpe lah...aku wrap secara general utk smua bnda...tapi...de jgk nnt aku nak share2 cerite selanjutnye utk perkara2 d atas...hik3...


p/s: kepada sahabatku Nuha Mashimaru a.k.a my labu...a.k.a ciknum...awk baca lah puas2 eh omelan sy nih...


oh ye...xsmpai sebulan aku berada d sabah...Dr sahkan ak kena hypertiOn stage 1...xperlu makan ubat lgi...jus kena bersenam...turunkan berat badan...jg makan...avOid salty fOod...fastfOod n yg sewaktu dgnnye...oh takutnye sy...tu adalah salah satu titik permulaan utk penyakit berangkai...ya allah mintak jauh...amin...nk start jOgging...tapi dah start pOse la plak...mmg nk kena bg kurang skit berat nih...sbb kalu blh xmO bawak ak pny "spare tyre" ni nek pelamin bln12 nih...hehehe...n u knOw what?? ak skg dah obesiti...berat 79.1kg...tggi 163cm...OBESITI...dah terlebey berat dlm 18kg!!!! OMG!!! tapi gu lawan obes jgk...hik3...die terlebey dlm 20kg...muahahahaha...sm2 "cOmel"...hadOi...sO...kena kuatkan smgt utk mengkurangkan berat...tapi...cmne eh?? lambat mkn skit...tekak dah rs mcm tersumbat...ulu hati rs pedih...nk gastrik...issssssssssssshhhh...ngada2 betOi...chaiyOk!!! chaiyOk!!! k lah...nk smbung citer seterusnye...cau~

1 comment:

  1. kahkah....labi mai peod..bia dah thu pom..nk momen jgak..huwa3..hemo3

    ReplyDelete

cOretan utk aku,,,