Saturday, January 1, 2011

~baik-baik sayang~

lOve to hear this sOng,,,the lyric is sO meaningful fOr me,,,i don't knOw why,,,the only reasOn that can i give is,,,i like the sOng sO much cOz it's tOuching,,,lOve tO hear frOm our bes singer in rOom,,,mOhd syubli a.k.a li,,,u knOw why?? cOz his vOice sOund like da vOcalist of da Wali Band,,,he is singing wit full of feeling,,,org mlayu ckp "menjiwai watak",,,hahaha,,,let's gO trOugh with dat sOng,,,
 
*i'm dedicate dis sOng tO my prOspective lOver who'll share da lOve with me,,,

Baik Baik Sayang
oleh: Wali Band

Aku tak ingin kau menangis bersedih
Sudahi air mata darimu
Yang aku ingin arti hadir diriku
Kan menghapus dukamu sayang

Karena bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengarkan aku

*Reff:
Hanya satu pintaku untukmu dan hidupku
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku di siang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu

Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku sayang
Karena bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengarkan aku

*Back to Reff
 
~ bg ak,,,dlm satu perhubungan,,,kedua2 pihak perlu melindungi kehOrmatan pasangannye,,,lebey2 lagi girl,,,kalau bOy tuh btul2 syg kt girl tuh,,,die akn didik his future wife utk menjadi yg lebey baek,,,bkn mengambil kesempatan k ats girl ituh,,,jadikan die sbg permaisuri hati yg akn menjadi bidadari syurga kelak,,,ade paham?????????? cau~

No comments:

Post a Comment

cOretan utk aku,,,