Wednesday, September 29, 2010

Ke Pintu Kasih Mu~

jom layan satu lgi lagu,,,lagu ni pn da jd lgu feberet aku,,,byk yg blh d tafsirkan melalui lagu nih,,,x semestinye d tujukan utk pasangan kekasih,,,lgu ni pn blh jgk d tujukan utk seOrg hamba yg mendambakan kasih dari Yang Maha Pencipta,,,up to ur opiniOn la ek,,,jOm layan,,,


Fotograf - Ke Pintu Kasih Mu

Jernih berkilauan
bagai titisan
embun menghujan

Hening alam rasa
bila namamu
aku lafazkan

Ku saksikan dengannya hati
penuh rindu yang syahdu
Dan berbisik
tentangnya hasrat
jalinan cinta kasih

chorus

Dan dari pintu ke pintu
Jangan di langsiri
Dengan tabir kelam
Buka luaskan dengan cahaya

Segala dan semuanya
Tetapkan ku genggam
Penuh kepasrahan
Dan tanpa resah
Terhadap cinta

Di saat bercinta
datang berbagai
bayang bayang menjelma
Dan kerna saktinya
cinta ku teguh
tidakkan luruh 

p/s: aku ni mmg suka melayan lgu2 cmni,,,so sape yg minat tuh,,,blh la jOin aku,,,hehehe,,,cau~

No comments:

Post a Comment

cOretan utk aku,,,