Sunday, December 13, 2009

12 DISEMBER 2009 ~part I~

da lame bebenOr ak x update ak pnye blOg nih,,,
skg ni ak nk citer pasal memOry yg tercipta pada tanggal 12 Disember 2009,,,ceritanye bermula...
tepat jam 12.00 tengah malam, adik2 n akak ak termasuklah amni menyanyikan lagu "HEPY BESDAY TO MCDIEY",,,,bahagia je rasa...heheh..lps tu ak tidO cOz esk nk bgn awal...nak p majlis graduasi adk ak yg stdy kt MRSM K.KRAI...so ktorg kn stat travel awl cOz majlis die stat kul 9 pagi..mama takut terlewat lak...satgi sedey plak anak die yg sOrg tuh...ktOrg betOlak p k.krai kul 6.15 pagi...kul 7.55 pagi brenti brekfes then teruskan p'jalanan..kul 8 lebih da sampai sana...awal giler...jd keta 1st yg paking kt car park tuh...pastu bermula la acara pOsing memOsing d kawasan sekitar dewan MRSM K.KRAI....ni la antara pic yg d ambik...


~dewan MRSM K.KRAI~


~kanak2 riang yg tersangkut d jaring,,,~



~dari atas~



~kami berempat~


~duk ala pOmpuan melayu terakhir~


~ayu la kOnon tuh,,,heheh~



~machO x???hahahahaha~


~anis ngn lela duk menjiwai watak alam semulajadi~



~aku la tuh,,,~



~cOntrOl ayu sket,,,~


~lela, anis, aku~

~anis, amni n aku~



~wit mira~



~aku n mama~



~mama n mira~

lps syOk b'gmbar d luar,,,ktorg pn msuklah dlm dewan...pastu mjlis pn stat...lps graduan2 b'arak msuk...stat la mjlis perasmian..adOyai..pny la lame Dr.Zanita tuh duk ckp...abes die kutip duk crite...crite pasal kisah idup die..nasib die xcrite memory die ms duk tadika je...pnat ak duk nunggu..cian kt bdk2...abes cair make-up dieorg...hahahaha...pastu...stat la mjlis penympaian sijil,,,,,lps abes mjlis tuh,,,p agkut brg n blik umah,,,


2 comments:

  1. hahaha..
    ko ni..
    xbleh blah tau..
    mengingatkan aku kat perasmi hari tuh.
    hahaha..
    bestkan waktu tu..
    kejap je ase..
    huhu

    ReplyDelete
  2. byk la ko kejap,,,lame tOl nk blh ckp 'sekian,terima kasih' tuh,,,

    ReplyDelete

cOretan utk aku,,,